مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:312023-06-08سياسي

نهادهای مسئول چهارمحال و بختیاری در حوزه حجاب چه کردند؟


محسن حسین میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، در خصوص عملکرد استانداری در موضوع عفاف و حجاب گفت: از سال گذشته جلساتی با عنوان ستاد عفاف و حجاب به صورت مستمر ماهانه و با حضور مدیران تمام دستگاه های مرتبط فرهنگی، اجتماعی و نظامی برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دستورالعمل هایی در ستاد مذکور تهیه و به ادارات ارسال شده است، افزود: اقدامات ستاد عفاف و حجاب استان در 2 بخش کارکنان دولت و سطح جامعه تعریف شده و برنامه ریزی ها در هر بخش متفاوت است.

وی اظهار داشت: سال گذشته در اقدامی ابتکاری تیمی متشکل از ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و سایر نهادهای مرتبط تشکیل شد و به صورت میدانی از ادارات مختلف بازدید به عمل آمد.

حتی یک مورد بی توجهی به حجاب در ادارات استان وجود ندارد حسین میرزایی با اشاره به اینکه در موارد معدودی که وجود داشت با ظرافتی خاص تذکر داده شد، عنوان کرد: طبق بازخوردها در حال حاضر هیچ موردی تحت عنوان بی توجهی به حجاب در ادارات استان وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از ارسال ابلاغیه ای به ادارات مبنی بر تفکیک محیط کار خانم ها و آقایان خبر داد و گفت: در این مورد جزو اولین استان ها هستیم و این طرح مورد اقبال کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهادهای مسئول چهارمحال و بختیاری در حوزه حجاب چه کردند؟

نهادهای مسئول چهارمحال و بختیاری در حوزه حجاب چه کردند؟