مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 18:152023-06-12سياسي

نشست هویت انقلابی در اندیشه امام خمینی (ره) برگزار می شود


نشست هویت انقلابی و انسجام ملی در اندیشه امام خمینی (ره) فردا سه شنبه 23 خرداد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

- نشست هویت انقلابی و انسجام ملی در اندیشه امام خمینی (ره) فردا سه شنبه 23 خرداد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هویت انقلابی و انسجام ملی در اندیشه امام خمینی (ره)؛ (سمینار اندیشه امام خمینی (ره) و چالش های هویت و بازتولید فرهنگی در ایران ) فردا سه شنبه 23 خرداد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

در این نشست حجت الاسلام مجتبی نامخواه مدیر گروه مطالعات اجتماعی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم (ع) و سجاد صفارهرندی رییس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی حضور دارد.

برنامه مورد اشاره فردا سه شنبه 23 خرداد از ساعت 10:30 تا 12 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود و علاقمندان برای حضور آنلاین در این نشست می توانند به نشانی https://www.

skyroom.

online/ch/ricac/research مراجعه کنند.

همچنین دومین سمینار بعثت تا بعثت با موضوع اندیشه امام خمینی (ره): چالش های هویت و بازتولید فرهنگی در ایران در سی وچهارمین سالگرد ارتحال امام راحل و با هدف شناخت بیشتر اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران توسط پژوهشکده فرهنگ پژوهشگاه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هویت انقلابی در اندیشه امام خمینی (ره) برگزار می شود

نشست هویت انقلابی در اندیشه امام خمینی (ره) برگزار می شود