مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 23:352023-05-29سياسي

رفت وروب معابر بلافاصله پس از پایان مراسم اجتماع بزرگ امام رضایی ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در حاشیه برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی ها در میدان خراسان در گفتگو با خبرنگار شهر، - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: استقبال مردم از مراسم اجتماع بزرگ امام رضایی فراتر از تصور ما بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در حاشیه برگزاری اجتماع بزرگ امام رضایی ها در میدان خراسان در گفتگو با خبرنگار شهر، درخصوص اقدامات معاونت خدمات شهری برای این مراسم اظهار کرد: برای برگزاری اجتماعات بزرگ در شهر تهران به ویژه برنامه هایی مانند میلاد امام رضا (ع)، شهرداری تهران بر حسب وظایف ذاتی خود همیشه ایجاد بستر و شرایط لازم برای حضور مردم را به عهده دارد.

وی ادامه داد: در اجتماعات مختلف و برای تسهیل تردد مردم شهرداری وظایف خود را باید انجام دهد، اما در اینگونه مراسم بزرگ شرایط باید از چند روز قبل از مراسم فراهم شود.

بر همین اساس، از آن جا که میدان خراسان از میادین قدیمی شهر است و از نظر استعداد عمرانی و زیرساختی شاید آمادگی چنین جمعیتی و استقبال پرشور را نداشت باید از چند روز قبل این ظرفیت را فراهم می کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفت وروب معابر بلافاصله پس از پایان مراسم اجتماع بزرگ امام رضایی ها

رفت وروب معابر بلافاصله پس از پایان مراسم اجتماع بزرگ امام رضایی ها