مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-13سياسي

امیر واحدی: با شبیه ساز مراقبت پرواز دانشجویان این رشته را آموزش می دهیم


سامانه بومی شبیه ساز مراقبت پرواز برای اولین بار در کشور ساخته شده است و می توانیم با استفاده از این سامانه، دانشجویان رشته برج مراقبت را در همه زمینه ها آموزش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (سه شنبه 23 خردادماه) در حاشیه رونمایی از سامانه شبیه ساز مراقبت پرواز، گفت: این سامانه به دست دانشمندان غیور و جوانان نخبه ما در دانشگاه هوایی شهید ستاری طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: سامانه بومی شبیه ساز مراقبت پرواز برای اولین بار در کشور ساخته شده است و می توانیم با استفاده از این سامانه، دانشجویان رشته برج مراقبت را در همه زمینه ها آموزش دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، طراحی و ساخت سامانه شبیه ساز مراقبت پرواز را یک کار مهم برای افزایش تجربه دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان می توانند با استفاده از این سامانه خود را در محیط فرودگاه قرار دهند.

وی ادامه داد: سامانه شبیه ساز مراقبت پرواز یکی از شبیه سازهای مورد نیاز ما برای آموزش دانشجویان نهاجا بود که با استفاده از تجربه پیشکسوتان و نخبگان دانشگاه شهید ستاری در این دانشگاه طراحی و ساخته شده است.

امیر واحدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قطب شبیه سازهای پروازی در منطقه غرب آسیاست، تصریح کرد: شبیه سازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر واحدی: با شبیه ساز مراقبت پرواز دانشجویان این رشته را آموزش می دهیم

امیر واحدی: با شبیه ساز مراقبت پرواز دانشجویان این رشته را آموزش می دهیم