مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 19:102023-06-01ورزشي

ورزش زورخانه ای به سالن های ورزشی می آید


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: بنا داریم در راستای ترویج فرهنگ جوانمردی، ورزش زورخانه ای را به سالن های ورزشی بیاوریم.

- زنجان-مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار کرد: بنا داریم در راستای ترویج فرهنگ جوانمردی، ورزش زورخانه ای را به سالن های ورزشی بیاوریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد بازرگان بعد از ظهر پنج شنبه در مجمع انتخابات هیئت جودوی استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با یادآوری اینکه در آینده نزدیک شاهد برگزاری ورزش زورخانه ای در سالن های ورزشی خواهیم بود، تصریح کرد: بدون شک با این اقدام می توان گامی موثر در راستای نهادینه کردن فرهنگ پهلوانی و جوانمردی برداشت.

وی با تاکید بر اینکه هیئت های ورزشی استان باید با برنامه ریزی اصولی و مبتنی بر علم روز ورزش نسبت به ارتقای رشته های ورزشی در استان اقدام کنند، افزود: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که هیئت ها بازوان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان هستند، از این رو به هر میزان که این بازوان بتوانند کاربردی تر عمل کنند، به همان میزان شاهد رونق ورزش استان خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه انتظار جامعه ورزشی استان از رشته جودو بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: این انتظار بالا به این معنی است که هیئت جودوی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش زورخانه ای به سالن های ورزشی می آید

ورزش زورخانه ای به سالن های ورزشی می آید