مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 13:002023-05-28سياسي

وجود 11 هزار ساختمان بلندمرتبه در تهران/پایش 1000 ساختمان تا کنون


رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران اعلام کرد که بر اساس برآوردها 11 هزار ساختمان بلندمرتبه در تهران وجود دارد که باید از نظر ایمنی، آتش نشانی و کالبدی مورد پایش قرار گیرند.

- رییس کمیته ایمنی شورای شهر تهران اعلام کرد که بر اساس برآوردها 11 هزار ساختمان بلندمرتبه در تهران وجود دارد که باید از نظر ایمنی، آتش نشانی و کالبدی مورد پایش قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی بابایی پس از جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران درباره سرانجام ایمن سازی ساختمان های بلندمرتبه در شهر تهران گفت: برای شهرداری تهران لایحه الزام آوری درباره پایش وضعیت ایمنی ساختمان های بلندمرتبه وجود ندارد؛ اما در برنامه چهارم توسعه به این مهم توجه شده است.

وی با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری با توجه به دغدغه ای که درباره ساختمان های بلندمرتبه وجود دارد شهرداری نسبت به پایش ساختمان های بلندمرتبه اقدام کرده است، تصریح کرد: بر اساس برآوردهای انجام شده 11 هزار ساختمان بلندمرتبه در تهران وجود دارد که مسئله پایش آنها از نظر ایمنی، آتش نشانی و کالبدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت که تا کنون نسبت به پایش 1000 ساختمان اقدام شده است و امیدواریم تا پایان دوره مدیریت شهری فعلی این پایش انجام شود و کلیه ساختمان های بلندمرتبه توسط این تیم های پنج نفره که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 11 هزار ساختمان بلندمرتبه در تهران/پایش 1000 ساختمان تا کنون

وجود 11 هزار ساختمان بلندمرتبه در تهران/پایش 1000 ساختمان تا کنون