مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:572023-06-19حوادث

روند اعتیاد کودکان و دانش آموزان کاهش یافت


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: سن اعتیاد در استان تغییر نکرده اما روند اعتیاد کودکان و دانش آموزان در همه مقاطع کاهش یافته است.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: سن اعتیاد در استان تغییر نکرده اما روند اعتیاد کودکان و دانش آموزان در همه مقاطع کاهش یافته است.

محمدرضا حسنی مقدم، امروز دوشنبه 29 خرداد در نشست خبری به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: سال گذشته بیش از 45 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد که 48 درصد نسبت به سال ماقبل آن کاهش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه یکی از علل کاهش کشفیات مواد مخدر، خرد شدن محموله ها و افزایش قیمت آن است در عین حال اقدامات مقابله ای نیز نسبت به سنوات گذشته بیشتر شده است، افزود: توقیف وسایل نقلیه حامل مواد مخدر نیز از ابتدای امسال 76 درصد رشد داشته که نشان دهنده افرایش اقدامات مقابله ای است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: افزایش 32 درصدی سطح زیرکشت مواد مخدر در افغانستان در حالی سال 2022 اعلام شد که بیش از 80 درصد تقاضای تریاک در جهان توسط این کشور تامین می شود، تولید ماده مخدر صنعتی شیشه نیز در افغانستان افزایش یافته که زنگ خطری در همسایگی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اعتیاد کودکان و دانش آموزان کاهش یافت

روند اعتیاد کودکان و دانش آموزان کاهش یافت