مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-16سياسي

در سفر به آمریکای لاتین 35 سند همکاری امضا شد


در این سفر 35 سند تفاهم و توافق با این سه کشور در حوزه های مختلف اعم از انرژی صنعت و معدن و نیروگاه به امضا رساندیم و اساس کار این بود در ابتدا صدور خدمات فنی مهندسی و دوم صادرات محصولات دانش بنیان و سوم تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و چهارم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سید ابراهیم رییسی عصر روز جمعه26 خردادماه در بدو ورود به کشورمان پس از سفر رسمی پنج روزه به سه کشور ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا در رابطه با دستاورد های این سفر گفت: آمریکا لاتین یک منطقه راهبردی در جهان است و دارای ذخایر طبیعی و انسان های فرهیخته و اندیشمند است.

رییس جمهور ادامه داد: این منطقه سال هاست که در مقابل نظام سلطه ایستادگی می کند و در تاریخ آمریکا لاتین کشورهایی هستند که چند دهه مبارزه را با نظم کنونی ناعادلانه در جهان در کارنامه خود دارند و وجه مشترک آن استقلال طلبی و عدالت خواهی است.

در سیاست خارجی بنای دولت سیزدهم برقراری ارتباط با تمام کشورهای جهان است وی این روحیه را یک اشتراک گفتمانی با انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: اساس انقلاب اسلامی بر استقلال خواهی و توجه به رای مردم و عدالتخواهی است.

در سیاست خارجی بنای دولت سیزدهم تعادل در برقراری ارتباط با تمامی کشورهای جهان است و هر کشوری بخواهد با ایران ارتباط خوب وسازنده با نگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفر به آمریکای لاتین 35 سند همکاری امضا شد

در سفر به آمریکای لاتین 35 سند همکاری امضا شد