مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-03حوادث

عملیات 7 ساعته برای نجات 2 کوهنورد گرفتار در شیراز


اعضای تیم کوهستان سازمان آتش نشانی شیراز، پس از هفت ساعت جست و جو و تلاشی نفسگیر، موفق شدند 2 کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات کُهمره سرخی این شهرستان را نجات دهند.

- ایسنا/فارس اعضای تیم کوهستان سازمان آتش نشانی شیراز، پس از هفت ساعت جست و جو و تلاشی نفسگیر، موفق شدند 2 کوهنورد گرفتار شده در ارتفاعات "کُهمره سرخی" این شهرستان را نجات دهند.

ساعت 19 و 48 دقیقه شامگاه 12 خرداد، فردی در تماس با سامانه 125 آتش نشانی شیراز، گزارشی مبنی بر گرفتار شدن 2 کوهنورد در ارتفاعات کُهمره سرخی را اعلام و درخواست کمک می کند.

رییس آتش نشانی شیراز شنبه 13 خرداد در خصوص این عملیات به خبرنگاران گفت: بلافاصله بعد از وصول گزارش گرفتار شدن 2 نفر در ارتفاعات کُهمره سرخی، تیم امداد و نجات کوهستان این سازمان، به همراه 5 کوهنورد به محل اعزام شدند.

هادی عیدی پور گفت: تیم اعزامی از ساعت 20 و 30 دقیقه شامگاه 12 خرداد، عملیات جست وجو را در محدوده آبشار دم اسب از ارتفاعات کُهمره سرخی را آغاز می کنند و ساعت 23 و 30 دقیقه افراد گرفتار را پیدا می کنند.

عیدی پور با بیان اینکه، 2 کوهنورد گرفتار با استفاده از طناب و تجهیزات، از رودخانه واقع در مسیر عبور داده می شوند، گفت: پس از هدایت این افراد به یک مسیر ایمن، ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد شنبه 13 خرداد، هر 2 فرد گرفتار، به پایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات 7 ساعته برای نجات 2 کوهنورد گرفتار در شیراز

عملیات 7 ساعته برای نجات 2 کوهنورد گرفتار در شیراز