مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-04سياسي

دری: امام اجازه نداد معیارهای اسلام اصیل از بین برود


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امام راحل به ملت ما عزت داد، کارنامه انقلاب اسلامی کارنامه درخشان و با عزمتی است و باید قدر بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمین، آیت الله قربان علی دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در بیت قدیمی امام راحل بیان کرد: شهرستان خمین پایگاه انقلاب، پایگاه شهادت و ایمان و جهاد است.

وی تصریح کرد: امام از همان دوران نوجوانی و جوانی با جهاد و جنایتکاران جهان بشری به خوبی آشنا بود و با درس های بزرگی که به ملت داد، جهاد در راه خدا و ایستادگی در برابر استکبار را به خوبی آموخت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امام راحل با قیام خود اسلام اصیل و قرآن را در ایران اسلامی احیا کرد، ادامه داد: امام به خوبی خطراتی که زیرپوست دربار پهلوی  اسلام را تهدید می کرد، درک کرد و بعد از رحلت آیت الله بروجردی زمانی که دید تمام معیارهای دینی  قدم به قدم در حال از بین رفتن است، به صحنه آمد و مردم را هوشیار کرد.

وی با اشاره به حادثه خونین مدرسه فیضیه بیان کرد: بعد از حادثه مدرسه فیضیه امام را دستگیر کردند، امام در روز 15 خرداد سخنرانی تاریخی کرد و خطاب به شاه گفت می گویم از کشور بیرونت کنند که دیدیم این پیش بینی در بهمن 57 محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دری: امام اجازه نداد معیارهای اسلام اصیل از بین برود

دری: امام اجازه نداد معیارهای اسلام اصیل از بین برود