مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-19اقتصادي

شهردار یزد: برای واردات خودروهای عمومی فقط مجوز قانونی می خواهیم


شهردار یزد با بیان این که متأسفانه از سال 90 تا 1401 هیچ اقدامی در خصوص نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده و دولت هیچ سهمی نداده است، گفت: اگر مجوز قانونی صادر شود شهرداری ها می توانند خودروهای مورد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی کشور را وارد کنند و برای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، ابوالقاسم محی الدینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود که بعد از یک سال برگزار شد، خصوص مدیریت یکپارچه شهری اظهار کرد: با گسترش شهرها و توسعه خدمات شهری مراکز و سازمانهای متعددی برای تسریع در ارائه امور تشکیل شده است.

وی با بیان این که قانونی در کشور برای مدیریت یکپارچه وجود ندارد، افزود: به نظر می رسد یکی از دلایل تصویب نشدن طرح های مدیریت یکپارچه شهری، علاقه مدیران به بروکراسی اداری است.

شهردار یزد در ادامه با بیان این که شهرداری 23 خدمت مختلف را به مردم ارائه می کند که در قانون به عهده آن سپرده نشده است، گفت: طرح حکمرانی مردمی از جمله برنامه های در دستور کار است که باید با در نظر گرفتن بسیاری از موضوعات شهری تصویب و ابلاغ شود.

محی الدینی با بیان این که شبکه فاضلاب یزد دچار فرسودگی شدید است، تصریح کرد: شبکه آب یزد به ایجاد 170 کیلومتر رینگ شهری جدید و با کیفیت نیاز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار یزد: برای واردات خودروهای عمومی فقط مجوز قانونی می خواهیم

شهردار یزد: برای واردات خودروهای عمومی فقط مجوز قانونی می خواهیم