مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 08:552023-06-01پزشكي

لطفا در فضای مجازی به دنبال نسخه نباشید


یک متخصص و مدرس طب ایرانی اظهار کرد: برای مشکلات و بیماری ها نباید در فضای مجازی دنبال نسخه بود چراکه این نسخه ها تنها به بیماری ها توجه دارند نه بیمار.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک متخصص و مدرس طب ایرانی اظهار کرد: برای مشکلات و بیماری ها نباید در فضای مجازی دنبال نسخه بود چراکه این نسخه ها تنها به بیماری ها توجه دارند نه بیمار.

مریم نواب زاده در گفت وگو با ایسنا در مورد نسخه طب سنتی برای مواجه با گرما، گفت: اغلب افراد با شروع فصل گرما در فضای مجازی به دنبال راه مقابله هستند که درست نیست؛ وقتی فرد گرما زده می شود و رطوبت طبیعی بدنش کاهش می یابد به نوعی ابتدا دستگاه گوارش وی آسیب می بیند.

وی با بیان اینکه در این صورت علائمی به شکل حالت تهوع اسهال و استفراغ ایجاد می شود و الکترولیت های بدن به نوعی دچار اختلال می شوند، افزود: راهکار این است که فرد با روش های فیزیکی گرما را از خود دور کند و اگر مجبور شد طولانی مدت در فضای باز قرار گیرد باید مایعات کافی بنوشد.

نواب زاده با بیان اینکه فرد باید بطری آب را همراه خود داشته باشد، تصریح کرد: بهترین مایع یا نوشیدنی آب است که افراد می توانند به شکل آب خنک استفاده کنند که البته تاکید و توصیه طب ایرانی این است که آبی که در آن یخ حل شده به خصوص به شکل ناگهانی مصرف نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفا در فضای مجازی به دنبال نسخه نباشید

لطفا در فضای مجازی به دنبال نسخه نباشید