مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-10اقتصادي

آزادسازی 9 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی استان قزوین


مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: در نخستین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری 9 هکتار از اراضی راکد شهرکهای صنعتی منجر به فسخ قرارداد شده است.

- رضا صفاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در راستای فعال سازی و آزاد سازی قراردادهای واگذاری صنعتی و حق بهره برداری راکد اولین جلسه هیئت حل اختلاف و داوری با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک ایران برگزار شده در مجموع 16 پرونده قرارداد واگذاری راکد و نیمه فعال مورد بررسی حقوقی قرار گرفته که 2 قرارداد منجر به فسخ و آزادسازی 9 هکتار از اراضی صنعتی شده که در راستای جذب سرمایه گذاران دارای اهلیت صنعتی، مجددا به متقاضیان واجد صلاحیت واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به مهلت اعطا شده به سرمایه گذاران گفت: پنج سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان که زمان مقرر آنها برای ساخت و اجرای طرح های تولیدی خود به پایان رسیده بود، برای اجرای تعهدات قراردادی شان در اراضی واگذار شده مهلت دوباره گرفتند و این سرمایه گذاران با ارائه دلایل خود در عدم اقدام برای اجرا و احداث واحدهای تولیدی مورد نظر، درخواست مهلت دوباره برای اجرای طرح های خود را داشتند.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی قزوین یادآور شد: در صورت عدم اجرای تعهدات از سوی سرمایه گذاران در مهلت تعیین شده، اراضی واگذار شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 9 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی استان قزوین

آزادسازی 9 هکتار از اراضی شهرک های صنعتی استان قزوین