مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:502023-06-19دانش

مقررات نظام وظیفه عمومی برای دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعلام شد


ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته - سال 1402 آغاز شده و مقررات نظام وظیفه عمومی برای این داوطلبان اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ثبت نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته - سال 1402 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است.

براساس اعلام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (معاونت مشمولان و امور معافیت ها)، داوطلبان مرد که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 شرکت می کنند، لازم است به هنگام پذیرش در دانشگاه (قبولی قطعی و ثبت نام)، یکی از شرایط اعلام شده را از نظر وضعیت مشمولیت و مقررات وظیفه عمومی دارا باشند و یکی از کدهای 12 گانه را در بند 15 فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی درج  کنند، در غیر اینصورت مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

شرایط اعلام شده سازمان وظیفه عمومی برای داوطلبان: دارا بودن کارت پایان خدمت هوشمند  دارا بودن کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص) متولدین سال 1355 و قبل از آن.

این قبیل مشمولان باید پس از اعلام قبولی و در زمان ثبت نام کارت معافیت دائم هوشمند (معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری) را ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات نظام وظیفه عمومی برای دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

مقررات نظام وظیفه عمومی برای دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعلام شد