مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:362023-06-03ورزشي

حاج قاسم و امام؛ عاشقانه ای که از یک عکس شروع شد


 خبرگزاری فارس/ کرمان؛ آمنه شهریارپناه: جوان 20 ساله ای بود به پابوس امام هشتم رفته بود، در باشگاه ورزشی مشهد حضور یافت و مشغول تمرین شد، همزمان مکالمه دو نفر را می شنود و اولین بار نام خمینی به گوشش می خورد و متوجه می شود شخصی برای تغییر رژیم برخاسته است، گوش هایش را تیز و همه حواسش را جمع می کند تا بهتر بشنود.

چند دقیقه ای گذشت، برخاست و به سمتشان رفت، با آنها رفیق شده بود بنابراین از خمینی بیشتر پرسید و عکسش را از آنها گرفت، نگاهش به چشمان نافذ روح الله افتاد چند دقیقه ای سکوت کرد و به تصویر خیره شد، لبخند زد هر لحظه روی صورتش پهن و پهن تر شد و از چشمانش بیرون زد.

با همان چشمان ذوق زده سرش را بلند کرد و رو به رفیقش گفت: می توانم این عکس را داشته باشم؟ او هم در جواب گفت: آری ولی خیلی مراقب باش، اگر ساواک آن را با تو ببیند خونت را می ریزد.

سلیمانی از همانجا شیفته روح الله خمینی می شود، بعدها درباره این لحظه باشکوه می نویسد: از همان لحظه، امام خمینی(ره) بخشی از وجودم شد، پس عکس را زیر پیراهنش و درست در کنار قلبش پنهان می کند و با خود به کرمان می آورد، عکس را به دوستش (علی یزدانپناه) نشان می دهد، او هم همان جمله را تکرار می کند و می گوید: اگر ساواک تو را با این عکس بگیرد، حتما کشته می شوی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم و امام؛ عاشقانه ای که از یک عکس شروع شد

حاج قاسم و امام؛ عاشقانه ای که از یک عکس شروع شد