مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 15:002023-06-07اقتصادي

نصب 139 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز شهرستان آبیک


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین گفت: با هدف مدیریت مصرف و جلوگیری از اضافه برداشت در سال گذشته تعداد 139 حلقه از چاه های مجاز شهرستان آبیک به کنتور هوشمند مجهز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منصور ستوده در خصوص انسداد چاه های غیرمجاز در شهرستان آبیک با هدف حفظ و حراست از منابع آب زیرزمینی اظهار کرد: طی سال 1401 تعداد 49 حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان پر و مسلوب المنفعه و 18 حلقه چاه نیز پلمپ شد و با انجام این کار زمینه صرفه جویی 92/0 میلیون مترمکعب آب فراهم شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین با بیان این موضوع که نصب کنتورهای هوشمند یک الزام قانونی است و در صورت عدم همکاری افراد از طریق دستگاه قضایی اقدامات لازم صورت خواهد گرفت، عنوان کرد: در سال گذشته، 139 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های آب کشاورزی، صنعتی و خدمات در مناطق مختلف شهرستان آبیک نصب شده است.

ستوده تصریح کرد: در سال گذشته با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی تعداد 12 دستگاه ادوات حفاری غیرمجاز در شهرستان آبیک توقیف شده و در سال جدید نیز با تجهیز اکیپ های گشت و بازرسی بدنبال آن هستیم تا ضمن شناسایی چاه های غیرمجاز و سایر تخلفات در زمینه منابع آبی در چارچوب قوانین و مقررات برخورد لازم با متخلفین را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 139 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز شهرستان آبیک

نصب 139 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز شهرستان آبیک