مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 22:162023-06-07دانش

استفاده ابزاری از «زنان» این بار با پوشش نیمه برهنه!


فیلم تبلیغاتی شرکت زیرمجموعه مرکز رشد و تحقیقات دانشگاه آزاد قزوین   بررسی های خبرنگار فارس نشان می دهد این شرکت زیرمجموعه مرکز رشد و تحقیقات دانشگاه آزاد قزوین است و بخشی از سهام آن نیز به دانشگاه آزاد استان قزوین تعلق دارد.

این شرکت البته در دولت گذشته، به واسطه حمایت مستقیم و رایزنی های مدیر مرکز رشد و تحقیقات دانشگاه آزاد قزوین از فرصت ها و امتیازات متعدد دولتی برخوردار شد.

در سال 1395 نیز حسن روحانی رییس دولت قبل در نهاد ریاست جمهوری از محصول این شرکت بازدید کرد و حتی دوری هم با آن زد و برای حمایت از توسعه فعالیت های آن قول مساعد داد.

طی سالهای اخیر الگوگیری منفی برخی مجموعه های اقتصادی داخلی از نمونه های خارجی جهت استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات محصولات خود، به امر زننده ای تبدیل شده که فارغ از عدم استقبال و پذیرش آن از سوی عموم جامعه، در حال ترویج رویه ای غیرقانونی، مخرب و ضد فرهنگی است.

این اغواگری و استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات در حالی است که در قانون تبلیغات کشوری درباره حضور بانوان در تبلیغات توضیحات کاملی وجود دارد.

اصل 56 این قانون می گوید: زن در نظام مقدس اسلامی از موقعیت ویژه ای برخوردار اسـت و قوانین و احکام مقدس اسلام برای زن جایگاه رفیعی را قائل است، لـذا استفاده از حضور خانم ها در آگهی های رادیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده ابزاری از «زنان» این بار با پوشش نیمه برهنه!

استفاده ابزاری از «زنان» این بار با پوشش نیمه برهنه!