مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-19دانش

خراسان شمالی ظرفیت بیمارستانی کافی برای جذب دانشجوی آزاد در رشته علوم پزشکی ندارد


سعید رشیدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تلاش دانشگاه آزاد بجنورد برای جذب دانشجو در رشته پزشکی اظهار کرد: - مسئول بسیج دانشجویی علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در بسیاری از استان ها که دانشگاه آزاد، رشته پزشکی دارد، بیمارستان های خصوصی فعال هستند درحالی که خراسان شمالی از این ظرفیت نیز بی بهره است.

سعید رشیدی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به تلاش دانشگاه آزاد بجنورد برای جذب دانشجو در رشته پزشکی اظهار کرد: با وجود حضور اعضای هیأت علمی برای رشته های پرستاری و پیراپزشکی در دانشگاه آزاد، آیا منطقی است که بودجه ای صرف جذب هیأت علمی هایی با تراز علمی بالاتر در این دروس شد؟ رشیدی با طرح این سوال که آیا این اساتید حاضر به آمدن به دانشکده نوپا پزشکی با تک رشته هستند، تصریح کرد: تاسیس دانشکده تک رشته ای نیاز به افراد و کارمندانی جدید دارد؛ البته فرصت شغلی جدیدی هم برای استان نیست، چون صرفا باعث دو شغله شدن همان کارمندان فعلی دانشگاه آزاد می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: در فرضیه دوم قرار است با همان هیأت علمی و استاد های سابق، دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی ظرفیت بیمارستانی کافی برای جذب دانشجوی آزاد در رشته علوم پزشکی ندارد

خراسان شمالی ظرفیت بیمارستانی کافی برای جذب دانشجوی آزاد در رشته علوم پزشکی ندارد