مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:252023-05-29اقتصادي

برخورد با قاچاق به شیوه هوشمند/اردبیل استان قاچاق خیز نیست


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: استان اردبیل بیشتر به استان ترانزیتی مشهود است و ما کمترین قاچاق کالا و ارز را در این استان مرزی شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی مجتهدی نیا عصر دوشنبه در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره هشت فرمان مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرمان چهار ماده ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: استان اردبیل با داشتن 12 شهرستان و مرز 369 کیلومتری با جمهوری آذربایجان دارای سه بازارچه مرزی است که از بین آنها تنها بازارچه مرزی بیله سوار فعال است.

وی تصریح کرد: این استان، استان ترانزیتی است و قاچاق کالا و ارز در آن به ندرت اتفاق می افتد و اغلب قاچاقچیان نیز بر این باورند که در محدوده استان اردبیل نمی توان با نظارت ها و کنترل های دقیقی که انجام می شود، کالای قاچاقی را جابجا کرد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل ضرورت همراهی مسئولان و آحاد مردم را در مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا و ارز به عنوان مطالبه فراگیر یادآور شد و گفت: هر چند کمترین آمار قاچاق را در این استان شاهد هستیم اما در مناطق مرزی و گمرکی با قاچاق سوخت و برخی دیگر از کالاها روبه رو هستیم که با دقت و نظارت بیشتر سعی بر کاهش آمارها در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با قاچاق به شیوه هوشمند/اردبیل استان قاچاق خیز نیست

برخورد با قاچاق به شیوه هوشمند/اردبیل استان قاچاق خیز نیست