مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:402023-05-29سياسي

ادامه بررسی طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح دوفوریتی اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی طرح دوفوریتی اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی خبر داد.

حسن لطفی در گفت و گو با ایسنا به تشریح جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پرداخت و بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ادامه بررسی طرح دوفوریتی اصلاح ماده 5 قانون بیمه اجتماعی کارگران ساختمانی مطرح بود که قبلا به صورت کلی تصویب شده بود و به علت اینکه با چالش مواجه شد، نمایندگان طرح دوفوریتی ارائه کردند و بحث جلسه امروز این بود که این مسأله به صورت دوفوریتی بررسی می شود.

وی افزود: امروز پیشنهاداتی که نمایندگان ارائه کرده بودند با حضور کارشناسان تأمین اجتماعی، نماینده کارگری و اعضای کمیسیون اجتماعی جلسه برگزار شد که اصلاحیه ای صورت گرفت و قرار بر این شد که این اصلاحیه در برنامه های صحن بارگزاری شود و نمایندگان مجلس اگر پیشنهادی دارند در صحن پیشنهادات خود را مطرح کنند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با توجه به اینکه بحث دوفوریتی است امیدواریم که به زودی به صحن علنی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه بررسی طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی

ادامه بررسی طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی در کمیسیون اجتماعی