مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:502023-06-08سياسي

ساماندهی متکدیان نیازمند هماهنگی و تعامل دستگاه هاست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: ساماندهی متکدیان در استان نیازمند هماهنگی و تعامل دستگاه هاست.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: ساماندهی متکدیان در استان نیازمند هماهنگی و تعامل دستگاه هاست.

سیدمحمدرضا طالبی، امروز پنج شنبه 18 خرداد در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده که با موضوع ساماندهی متکدیان برگزار شد، اظهار کرد: احساس من این است که دستگاه های اجرایی به وظایف خود درخصوص ساماندهی متکدیان عمل می کنند اما ضرورت دارد هماهنگی بیشتری بین دستگاه های مربوط ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه معضل تکدی گری، کودکان کار و اعتیاد چالش اجتماعی در شهرها ایجاد می کند، افزود: مردم خواستار رسیدگی دستگاه های مسئول در این باره هستند.

معاون استاندار با بیان اینکه بعضی از افراد به دلیل مشکلات معیشتی، تکدی گری می کنند، بیان کرد: در بعضی از موارد افرادی با سازمان دهی متکدیان، آنها را به این سمت هدایت می کنند که باید این مشکل را حل کنیم.

معاون استاندار با تأکید بر اینکه تنها به جمع آوری متکدیان و رهاسازی آنها بعد از مدتی نباید اکتفا کنیم، یادآور شد: برای ساماندهی متکدیان دستورالعمل ها و آیین نامه هایی وجود دارد که در آنها برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی متکدیان نیازمند هماهنگی و تعامل دستگاه هاست

ساماندهی متکدیان نیازمند هماهنگی و تعامل دستگاه هاست