مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-17دانش

وعده رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای تأمین 45 واحد خوابگاه دانشجویی متاهلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، پیرو مطالبه جدی تشکل های دانشجویی از مسئولان دانشگاه جهت تامین خوابگاه متاهلی تا پایان شهریور1402برای دانشجویان علوم پزشکی لرستان، - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در جلسه با تشکل های دانشجویی، وعده تأمین 45 واحد خوابگاه دانشجویی برای دانشجویان متاهل را داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، پیرو مطالبه جدی تشکل های دانشجویی از مسئولان دانشگاه جهت تامین خوابگاه متاهلی تا پایان شهریور1402برای دانشجویان علوم پزشکی لرستان، جلسه ای مطالبه گرانه با مسئولان دانشگاه جهت حل این مطالبه برگزار شد.

این جلسه امروز، 27خرداد با حضور تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و دلفان، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، حجت الاسلام حسینی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مردانی معاونت فرهنگی  و دانشجویی، فرهادی، معاونت توسعه دانشگاه و کلانی ریاست حوزه دانشگاه، برگزار شد.

دلفان در این جلسه با تامین 45 واحد خوابگاه متأهلی تا تاریخ 27 شهریور ماه موافقت کرد و مصوب شد که 45 زوج در این خوابگاه های متاهلی با ترتیب اولویت اسکان داده شوند.

  ضمن قدردانی از جدیت و پیگیری مسئولین مربوطه برای تحویل این 45 واحد تا زمان تعیین شده؛ تشکل های دانشجویی امیدوار هستند با تکمیل خوابگاه 400 نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای تأمین 45 واحد خوابگاه دانشجویی متاهلی

وعده رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای تأمین 45 واحد خوابگاه دانشجویی متاهلی