مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 08:152023-06-06سياسي

افتتاح خط 1000 کیلومتری انتقال آب در سیستان و بلوچستان


خط 1000 کیلومتری انتقال آب به 162 روستای محروم سیستان و بلوچستان با حضور سردار فدوی جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار فدوی در حاشیه اجرای این طرح در شهرستان دشتیاری گفت: موضوعات مختلفی برای خدمت رسانی در حال انجام داریم که یکی از مهمترین موضوعات آبرسانی است، مردم ما در هر جایی که هستند باید از نعمت آب پایدار، بهداشتی و دائمی برخوردار باشند.

وی افزود:  استان سیستان و بلوچستان بیشترین روستا را در این طرح دارد و کل روستاهایی که باید در این استان آبرسانی شوند، 1751 روستا هستند که فقط در منطقه پیشین تعداد 221 روستا است که در هیچ شهرستانی در کشور به این تعداد روستا آبرسانی نشده و قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه برای انجام این طرح مصمم است.

جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در سپاه خط قرمزی تعریف کردیم که طرح های آبرسانی باید حداکثر ظرف مدت یک سال انجام شود و اگر منابع مالی به موقع تأمین شود، شش ماهه هم آن را انجام خواهیم داد.

سردار فدوی با بیان اینکه این طرح یک کار جهادی است و با اولویت در حال انجام است، گفت: از امسال بجز طرح های آبرسانی روستایی؛ جاده روستایی، خانه روستایی ,آبخیزداری روستایی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط 1000 کیلومتری انتقال آب در سیستان و بلوچستان

افتتاح خط 1000 کیلومتری انتقال آب در سیستان و بلوچستان