مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-17اقتصادي

برای اجرای طرح های زیربنایی نیازسنجی های منطقه ای صورت گیرد


بسترسازی برای توسعه استان ضروری بوده و برای هر طرح اجرایی در این راستا، آمایش سرزمینی تهیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان  در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی اظهارداشت: این کارگروه نباید مختص بررسی تقاضاهای ارائه شده برای اخذ مجوز و زمین باشد.

وی اضافه کرد: موضوع سیاست گذاری و ریل گذاری برای یک بخش زیربنایی کلان مانند توسعه شهرک های گلخانه ای، کشاورزی، شیلاتی و سایر موارد در هر جلسه آن کارگروه به صورت اساسی بررسی شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در ارائه هر طرح، نیازسنجی منطقه و شهرها انجام شود، اظهار کرد: چشم اندازهای کوتاه مدت و بلندمدت برای 20 سال آینده شهرها تدوین شود؛ چرا که طرح های کوتاه مدت مسکنی موقت برای رفع مشکلات هستند.

معتمدیان توسعه علمی شهرها را مورد تاکید قرار داده و گفت: توسعه سلیقه ای به نفع استان و شهروندان نبوده و موجب عقب ماندگی در شاخص ها می شود که باید اینگونه اعمال سلیقه ها تعطیل شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه احداث مجتمع های دامداری و شهرک های گلخانه ای از اولویت های استان در اعطای مجوزهاست، ادامه داد: احداث و راه اندازی مجتمع های تولیدی و کشاورزی موجب تجمیع و کاهش هزینه ها خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای اجرای طرح های زیربنایی نیازسنجی های منطقه ای صورت گیرد

برای اجرای طرح های زیربنایی نیازسنجی های منطقه ای صورت گیرد