مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-13اجتماعي

نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت در جامعه به شدت برخورد می کند


نیروی انتظامی با برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه و کشور به شدت برخورد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیدمحمود میرفیضی پیش از ظهر امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه تشییع پیکر مطهر شهید محمد قنبری در شهرستان ایذه اظهار کرد: نیروی انتظامی حاضر است شهید بدهد تا مردم ایران در امنیت و آسایش باشند و گزندی به زندگی آنها وارد نشود.

وی افزود: نیروی انتظامی با افرادی که قصد ایجاد نا امنی و بر هم زدن نظم در جامعه را دارند به شدت برخورد می کرد و با کسی در این زمینه مماشات ندارد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: هنجارشکنان بدانند که خط قرمز پلیس به عنوان نماینده مردم استان، مقابله با ناامنی است و کسانی که قصد خدشه دار کردن زندگی و آسایش مردم را دارند با سرپنجه های قدرت مجموعه نیروی انتظامی استان مواجه می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، عصر روز یکشنبه هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم کیان پیر فلک نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.

در یکی از ایستگاه های تأمین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم و از بستگان مادر کیان پیرفلک با خودروی سواری تیبا به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه سروان محمد قنبری بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت در جامعه به شدت برخورد می کند

نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت در جامعه به شدت برخورد می کند