مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-16سياسي

پایان تصور دشمنان برای حمله به ایران


فعالیت های ما در حوزه موشکی ادامه خواهد داشت، تا هیچ دشمنی حتی تصور حمله به ایران را هم نکند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: 16 خرداد بود که آیین رونمایی از موشک مافوق صوت فتاح با حضور سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسدارن و سید ابراهیم رییس جمهور کشورمان و همچنین جمعی از فرمانده هان و مسئولان کشور برگزار شد.

رونمایی از موشکی که فناوری و استفاده از آن در دنیا بی نظیر است ایران را پس از آمریکا، روسیه و چین به عنوان چهارمین کشور دارنده فناوری طراحی و تولید موشک های مافوق صوت بدل کرده است.

پس از این رونمایی بود که دشمنانی که زمانی توانمندی های دفاعی کشورمان را فوتوشاپ و دروغین می دانستند، این روز ها و پس از رونمایی از نخستین موشک ابَرفراصوت ایران (فتاح) با ابراز شگفتی از توان بالای دانشمندان دفاعی ایران، فتاح را یک تهدید جدی و یک چالش فناوری برای رژیم صهیونیستی برشمرده و مشغول محاسبه هستند که این موشک ظرف چند ثانیه فاصله ی ایران تا سرزمین های اشغالی فلسطین را طی می کند.

واکنش اصلی نسبت به رونمایی از این موشک مافوق صوت برای رسانه ها و مسئولان رژیم صهیونیستی بود چرا که آن ها پیش از همه دستیابی ایران به این فناوری ترس دارند و البته باید هم بترسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تصور دشمنان برای حمله به ایران

پایان تصور دشمنان برای حمله به ایران