مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-12اجتماعي

افزایش استقبال مردمی از آموزش های آنلاین هلال احمر


مدیرکل آموزش های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: در یک ماه گذشته 564 هزار نفر با مراجعه به سامانه آنلاین آموزش های جمعیت هلال احمر در دوره های متنوع آموزش غیرحضوری شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نواب شمس پور مدیرکل آموزش های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: سامانه آموزشی خادم به معنی خانواده آماده در مخاطرات، بستری شبانه روزی برای انتقال آموزش های همگانی به مردم با دوره هایی در زمینه افزایش آمادگی مردم برای مواجهه با مخاطرات طبیعی و انسانی مختلف و دوره های مختلف اقدامات درمانی و کمک های اولیه است و در حال حاضر 242 دوره آموزشی در آن قابل مشاهده و شرکت است.

نواب شمس پور افزود: تا صبح دوشنبه 22 خرداد 2 میلیون و 117 هزار نفر در دوره های آموزشی این سامانه شرکت و گواهینامه رسمی هلال احمر برای شرکت در هر یک از دوره ها را دریافت کرده اند.

وی توضیح داد: در ماه های گذشته استقبال از سامانه آنلاین آموزش های جمعیت هلال احمر سیر صعودی گرفته به طوری که در یک ماه گذشته 564 هزار نفر با مراجعه به سایت خادم در دوره های مختلف آن شرکت کرده اند.

مدیرکل آموزش های همگانی جمعیت هلال احمر گفت: صدور گواهینامه در این بستر آموزشی به صورت آنلاین صورت می گیرد و شرکت کننده می تواند پس از گذراندن دوره و قبولی در آزمون آنلاین، فایل گواهینامه را دانلود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش استقبال مردمی از آموزش های آنلاین هلال احمر

افزایش استقبال مردمی از آموزش های آنلاین هلال احمر