مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-07اقتصادي

هنرستان جوار مرز در گلستان احداث می شود


با توجه به اینکه استان گلستان با کشور ترکمنستان مرز مشترک دارد، تلاش داریم تا هنرستان جوار مرز را در نقطه صفر مرزی دایر کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس سیدرضا نظری در مراسم بهره برداری از هنرستان دخترانه  تمام خیرساز مرحوم احمد محمدی اظهار کرد: خوشبختانه هنرستان های استان گلستان به سمت تولیدی و فروش محصولات خود پیش رفتند و این هنرستان در آینده نزدیک پوشاک و لباس فرم مدارس شهرستان را تولید و عرضه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از هنرستان های استان گلستان بقدری توانمند شده که محصولات تولیدی خود را به کشورهای دانمارک، سوئد و کشورهای دیگر صادرمی کند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان گلستان با کشور ترکمنستان هم مرز است تلاش داریم تا هنرستان جوار مرز با هدف دیپلماسی مهارت، مهارتی ناب بومی را در نقطه صفر مرزی احداث کنیم.

* مدارس 29 روستای گنبدکاووس بصورت کانکس مدیریت می شود نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: دانش آموزان 29 روستای گنبدکاووس در کانکس تحصیل می کنند.

امانقلیچ شادمهر اظهار کرد: در استان گلستان حدود 150 دانش آموز مبتلا به بیماری اوتیسم بوده و بیش از 50 نفر آنها پتعلق به شرق گلستان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرستان جوار مرز در گلستان احداث می شود

هنرستان جوار مرز در گلستان احداث می شود