مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 10:102023-06-10اقتصادي

برآورد اولیه خسارت سیل فیروزکوه به بخش کشاورزی380میلیارد ریال است


رییس جهاد کشاورزی استان تهران گفت: برآورد اولیه خسارات 380 میلیارد ریال تنها در یک منطقه شامل روستاهای پشتکوه، طرود، کمند و سایر روستاهای خسارت دیده از سیل چهارشنبه شب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جبراییل برادری صبح شنبه در خصوص میزان خسارات وارده به بخش کشاورزی مناطق سیل زده فیروزکوه گفت: متأسفانه سیل اخیر باعث ایجاد خساراتی در زراعت های گندم و جو، یونجه، باغات سیب و گردو، مزارع سبزی و صیفی، دام های سبک و انبارهای علوفه و تأسیسات دامداری ها، نهرهای کشاورزی و یک واحد مرغداری و پرورش ماهی شده است.

وی با بیان اینکه 80 تن نهاده دامی برای تأمین نیاز خوراک دام عشایر و مناطق سیل زده توزیع می شود، گفت: برآورد اولیه خسارات 380 میلیارد ریال تنها در یک منطقه شامل روستاهای پشتکوه، طرود، کمند و سایر روستاهای خسارت دیده از سیل چهارشنبه شب است و در حال بررسی میزان دقیق خسارت هستیم.

رییس جهاد کشاورزی استان تهران افزود: عملیات اجرایی 48 پروژه احداث کانال آبیاری و پوشش انهار کشاورزی و قنوات با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان در 40 روستای فیروزکوه شامل زیرساخت های آسیب دیده از سیل و سایر روستاهای شهرستان به منظور آبرسانی در بخش کشاورزی و بهینه سازی مصرف آب اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد اولیه خسارت سیل فیروزکوه به بخش کشاورزی380میلیارد ریال است

برآورد اولیه خسارت سیل فیروزکوه به بخش کشاورزی380میلیارد ریال است