مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-01بين الملل

رؤسای جمهور فرانسه و ایتالیا دیدار می کنند


در پی تشدید تنش ها در روابط رم و پاریس، رؤسای جمهور فرانسه و ایتالیا 17 خرداد ماه دیدار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه قرار است هفتم ماه ژوئن (17 خرداد ماه) در پاریس با سرجیو ماتارلا همتای ایتالیایی خو دیدار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه به نقل از کاخ الیزه، دیدار رؤسای جمهور فرانسه و ایتالیا به منظور آنچه پاریس قدردانی از رابطه اعتماد و دوستی میان دو کشور توصیف کرد، برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین خبرگزاری، دیدار مذکور در پی اختلاف بین پاریس و رم ناشی از اظهارات جرالد دارونین وزیر کشور فرانسه مبنی بر مقصر دانستن رم در خصوص مدیریت نادرست هجوم مهاجران انجام می شود.

ایندر حالیت که جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا که از سوی فرانسه به ناتوانی در حل مشکلات مهاجرتی کشورش متهم شده پیشتر به پاریس نسبت به هرگونه سوء استفاده از رم در مسائل سیاست داخلی پاریس هشدار داده بود.

رهبر جریان راست افراطی و نخست وزیر ایتالیا در گفتگو با خبرنگاران خطاب به مقامات فرانسوی گفته بود: نسبت به استفاده از کشورهای دیگر برای حل و فصل مسائل سیاسی داخلی هشدار می دهم، زیرا این کاری است که معمولاً نباید انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رؤسای جمهور فرانسه و ایتالیا دیدار می کنند

رؤسای جمهور فرانسه و ایتالیا دیدار می کنند