مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:312023-06-10پزشكي

گاری کبابی های رشت ساماندهی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، کیا عاشوری ظهر امروز در نشست کمیسیون بهداشت شهرستان رشت در سالن اجتماعات فرمانداری با تأکید بر برگزاری منظم، منسجم و هدفمند جلسات کمیسیون بهداشت در راستای ارتقای اظهار کرد: سلامت و بهداشت فردی و اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چراکه جامعه سلامت محور جامعه ای همراه با نشاط اجتماعی است که شاخصه های بهداشت فردی و اجتماعی آن افزایش پیدا کند.

 وی با بیان اینکه توجه به رفاه کامل جسمی، روانی و اجتماعی در سلامت جامعه اهمیت دارد، گفت: سلامت جامعه فقط به مصون ماندن از بیماری های جسمی و امراض خلاصه نمی شود و دارای پارامترهای گسترده ای است.

  سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به قرارگیری گیلان در چالش جمعیتی و پیری استان گیلان بیان کرد: تصمیم گیری، برنامه ریزی و هدف گذاری در حوزه جوانی جمعیت و ارتقای فرزندآوری منجر به بهبود سلامت جامعه و جلوگیری از پیذی جمعیت می شود.

    وی با اشاره به چالش های افزایش جمعیت سالمندی در گیلان، افزود: گرایش جامعه به سالمندی و کاهش فرزندآوری، هزینه های سنگین درمانی و سلامت را به سیستم بهداشت و درمان تحمیل می کند لذا توجه به این موضوع ضروری است.

    عاشوری با اشاره به چالش های زیرساختی این شهرستان در حوزه بهداشت و درمان، بیان کرد: رشت علیرغم ظاهر زیبا و دلپسند، دارای چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاری کبابی های رشت ساماندهی می شوند

گاری کبابی های رشت ساماندهی می شوند