مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-13اقتصادي

راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب در دو واحد صنعتی شهرقدس


امروز دو تصفیه خانه فاضلاب واحد صنعتی افتتاح شد که یک مورد شرکت دارویی و دانش بنیان است که اقدام جدیدی در این حوزه انجام داده و کمترین فضا در این سیستم را مورد استفاده قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، وحید گلیکانی فرمانداری قدس ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح های محیط زیستی در شهرک های صنعتی شهرقدس اظهار کرد: شهرستان قدس قطب بزرگ صنعتی در استان تهران است و حجم کارگران، واحدهای صنعتی و خودرویی زیادی در این شهرستان فعالیت دارند و راه اندازی خانه محیط زیست در مجموعه شهرک های صنعتی به عنوان نخستین خانه در سطح استان و کشور قابل مطرح شدن است که در شهرک صنعتی گلبرگ افتتاح شد.

  وی گفت: تمامی شرکت ها به خصوص صنایعی که مصرف آب بالایی در خط تولید دارند و فاقد تصفیه خانه هستند، مورد توجه و پیگیری بوده و حدود 10 واحد در سال جاری و گذشته مجهز به سیستم تصفیه خانه شدند و امروز نیز دو تصفیه خانه فاضلاب واحد صنعتی افتتاح شد که یک مورد شرکت دارویی و دانش بنیان است که اقدام جدیدی در این حوزه انجام داده و کمترین فضا در این سیستم را مورد استفاده قرار داده است.

فرماندار قدس با اشاره به اینکه در واحد دیگر، سه شرکت همجوار طرح فاضلاب مشترک در شهرک صنعتی قدس راه اندازی کردند تا استفاده بهینه ای از پساب داشته باشند، افزود: در همین مکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب در دو واحد صنعتی شهرقدس

راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب در دو واحد صنعتی شهرقدس