مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-04فرهنگي

داستان کودک در مسیر رشد شخصیتش تاثیرگذار است


نویسنده کتاب سرزمین بی هیس هیس می گوید چون شخصیت کودک در حال رشد و شکل گیری است، داستان هایی که می خواند در مسیر رشد شخصیتش تاثیرگذار است.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ و ادب_ الناز رحمت نژاد: کتاب سرزمین بی هیس هیس نوشته سیده نرگس میرفیضی، قصه صد درنا را روایت می کند که اهالی جنگل حوصله سر و صدایشان را ندارند و هر لحظه به آن ها می گویند: هیس هیس! در کتاب سرزمین بی هیس هیس، درناها برای رسیدن به سرزمینی امن سفر می کنند و کشورهای مختلف را پشت سر می گذارند، تا اینکه بالاخره به سرزمین بی هیس هیس می رسند، جایی که همه صدای آوازشان را دوست دارند.

در سرزمین بی هیس هیس مواجهه کودکانه پرنده ها با نقاره خانه حرم امام رضا (ع) را می بینیم.

سیده نرگس میرفیضی که پیش از این کتاب های سرزمین نورهای خوشحال، آقای خورشید مهربان، ابرک و دختردانا، عماد و کاروان غول ها، برای قلب سپید تو و مسافر آگوست را نگاشته بود در اثر جدید خود در قصه ای خیال انگیز ماجرای حلق کُرناهای نقاره چی های حرم امام رضا (ع) را روایت کرده است.

این کتاب در چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک رضوی رتبه اول را به دست آورد و در سال 1402 با تیراژ 5 هزار نسخه توسط انتشارات آستان قدس رضوی روانه بازار نشر شد و پنج شنبه 11 خرداد در رواق کتاب حرم رضوی با حضور ده ها کودک و والدینشان از آن رونمایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان کودک در مسیر رشد شخصیتش تاثیرگذار است

داستان کودک در مسیر رشد شخصیتش تاثیرگذار است