موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-19سياسي

نبیه بری: برخی معتقدند که دولت و پارلمان نباید تشکیل جلسه دهند


رییس پارلمان لبنان اعلام کرد که کسانی قانون اساسی را در این می بینند که دولت تشکیل جلسه ندهد.

- رییس پارلمان لبنان اعلام کرد که کسانی قانون اساسی را در این می بینند که دولت تشکیل جلسه ندهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، نبیه بری، رییس پارلمان لبنان اعلام کرد برخی قانون اساسی را در این می بینند که دولت تشکیل نشود، پارلمان تشکیل جلسه ندهد و به کار قانونگذاری نپردازد.

این در حالی است که امروز دوشنبه، جلسه پارلمان لبنان به ریاست نبیه بری با حضور 66 نماینده برای بررسی تعدادی از پروژه ها و پیشنهادات قانونی در بحبوحه تحریم نمایندگان مخالف برگزار شد.

مجلس نمایندگان بند مربوط به گشایش دو اعتبار مربوط به تامین مالی دستمزد بخش دولتی، بازنشستگان و اساتید دانشگاه لبنان را تصویب کرد.

نمایندگان اپوزیسیون معتقدند که موضع عدم شرکت در جلسات پارلمان نشات گرفته از دیدگاه اصولی و قانون اساسی است، زیرا امروز، روز حمایت از حقوق لبنانی ها به طور عام و کارمندان بخش دولتی به طور خاص است.

مجلسی که رییس آن برای عادی سازی خلأ ریاست جمهوری اراده پارلمان را مصادره می کند، با توجه به خالی بودن پست ریاست جمهوری بر اساس قانون اساسی نمی تواند قانونگذاری کند و تا انتخابات رییس جمهوری، پارلمان تنها باید برای انتخاب رییس جمهور تشکیل جلسه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبیه بری: برخی معتقدند که دولت و پارلمان نباید تشکیل جلسه دهند

نبیه بری: برخی معتقدند که دولت و پارلمان نباید تشکیل جلسه دهند