مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-08سياسي

لزوم احصای مشکلات ارومیه بااستفاده از ظرفیت های علمی دانشگاهی


فرمانده سپاه ارومیه با اشاره به هدف برگزاری دومین جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه گفت: هدف نشست کمک به مسوولین ارومیه از بعد فکری و نظرات تخصصی برای حل مسایل شهرستان از طریق اراِیه راهکارهای علمی و عملی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، قهرمان عیوض لو فرمانده سپاه ارومیه، در دومین جلسه مجمع عالی بسیج اظهار داشت:دومین جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه به منظور رفع مشکلات و با ارایه راهکاری عملی از طریق کارشناسان دانشگاهی برگزار شده است .

وی با اشاره به هدف از برگزاری دومین جلسه مجمع عالی بسیج شهرستان ارومیه عنوان کرد: کمک به مسوولین شهرستان از بعد فکری و نظرات تخصصی برای حل مسایل شهرستان  از طریق اراِیه راهکارهای علمی  و عملی است.

فرمانده سپاه ارومیه ادامه داد: مجمع عالی بسیج با همفکری فرماندار شهرستان ارومیه مسایل و مشکلات اساسی شهرستان را اولویت بندی کرده و به صورت تخصصی به آن پرداخته می شود.

عیوض لو ادامه داد: اعضای کارگروه ها جمعی از کارشناسان دانشگاههای و دستگاه های اجرایی است و مسایل مربوطه به صورت علمی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و طی مصوباتی برای اجرا به دستگاه های اجرایی ارجاع داده خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احصای مشکلات ارومیه بااستفاده از ظرفیت های علمی دانشگاهی

لزوم احصای مشکلات ارومیه بااستفاده از ظرفیت های علمی دانشگاهی