مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-10ورزشي

آذربایجان شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است


آذربایجان شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است و پتانسیل بالایی در این رشته دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ابراهیم مهربان، دبیر فدراسیون کشتی کشور در مجمع انتخاباتی هیات کشتی آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است و پتانسیل بالایی در این رشته دارد.

وی در ادامه افزود: حجم فعالیت های رشته کشتی در ایران بسیار بالا بوده و بایستی از افراد توانمندی همچون دکتر دبیری برای پیشبرد اهداف و سربلندی کشتی استفاده کرد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با این انتخاب شاهد پیشرفت رشته کشتی در آذربایجان شرقی باشیم و همچون گذشته ورزشکاران بزرگی در میادین ملی و بین المللی حضور داشته باشند.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان با آرزوی سلامتی برای رییس فدراسیون کشتی کشور تصریح کرد: سه رشته کشتی، تکواندو و وزنه برداری جزء رشته های مهم و مدال آور المپیکی کشور بوده و امیدوارم با تقویت این رشته ها در استان شاهد دست یابی به آرزوی دیرینه خود که کسب مدال طلای المپیک توسط ورزشکاران استان است، باشیم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم رییس جدید هیات کشتی استان انتظارات موجود از کشتی استان را برآورده کنند و به موضوع شهرستان ها و کمیته ها اهمیت دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است

آذربایجان شرقی قهرمانان بزرگی به کشتی ایران معرفی کرده است