مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 00:302023-06-03سياسي

4 هزار زائر ساوجبلاغی به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند


جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت 4 هزار نفر از عاشقان امام خمینی (ره) از این شهرستان اعلام آمادگی کردند و به مرقد مطهر اعزام می شوند.

- ساوجبلاغ- جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت 4 هزار نفر از عاشقان امام خمینی (ره) از این شهرستان اعلام آمادگی کردند و به مرقد مطهر اعزام می شوند.

سرگرد سید بهزاد هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت فرارسیدن سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) اظهار کرد: 4 هزار نفر از عاشقان امام خمینی (ره) از شهرستان ساوجبلاغ اعلام آمادگی کردند و صبح امروز به مرقد مطهر اعزام می شوند.

وی افزود: تمام عوامل ما آماده خدمت رسانی به زائرین ساوجبلاغی هستند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ با تشریح اقدامات فرهنگی صورت گرفته در این ایام، گفت: همانطور که نماینده ولی فقیه استان البرز در نماز جمعه این هفته اشاره کرد که نباید اجازه بدهیم، شخصیت حقیقی و اندیشه های امام خمینی (ره)، توسط دشمنان داخلی و خارجی تحریف شود، تمام پایگاه های تابعه ی این سپاه ناحیه در مساجد مراسم یادبود برگزار و در حلقه های صالحین نوجوانان و جوانان به صورت ویژه به اندیشه ها و آرمان های امام پرداختند و تمام کارگروه های فضای مجازی ما حدود ده روز است، به صورت ویژه با موضوع مربوطه به تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار زائر ساوجبلاغی به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند

4 هزار زائر ساوجبلاغی به حرم مطهر امام خمینی (ره) اعزام می شوند