مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-08سياسي

راه مقابله با توطئه های دشمنان تسلیم و عقب نشینی نیست


راه مقابله با دسیسه ها و فتنه های دشمنان تسلیم و عقب نشینی نیست بلکه ما معتقد هستیم با قوی شدن می توان دشمن را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر پنج شنبه در دیدار جمعی از علما و روحانیون آذربایجان شرقی گفت: به رغم همه دسیسه های دشمن به دنبال ایجاد ثبات در اقتصاد کشور هستیم.

وی افزود: تبیین معارف دینی و تلاش برای اجرای عدالت دو رسالت سنگین عالمان دینی است.

رییس جمهور با بیان اینکه ما راه مقابله با دسیسه ها و فتنه های دشمنان را تسلیم و عقب نشینی نمی دانیم، به چالش های پیش روی دولت مردمی از ابتدای فعالیت اشاره و تصریح کرد: فقط با قوی شدن و ساختن ایرانی قوی می توان از این چالش ها عبور کرد.

رییس جمهور با اشاره به تلاش های دشمنان در طول 44 سال گذشته برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی، تحلیل رهبر معظم انقلاب درباره اغتشاشات پاییز سال گذشته که این توطئه ها را ناشی از عصبانیت دشمن از پیشرفت کشور دانسته بودند، یادآور شد و تاکید کرد: به رغم همه سختی های تحمیل شده به مردم در این دوران، ملت ایران این تهدیدها و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرد.

رییس جمهور در ادامه به چالش های پیش روی دولت مردمی از ابتدای آغاز به کار آن و همچنین اقدامات صورت گرفته از سوی دولت برای مقابله با این چالش ها از جمله جبران کسری بودجه بدون استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه مقابله با توطئه های دشمنان تسلیم و عقب نشینی نیست

راه مقابله با توطئه های دشمنان تسلیم و عقب نشینی نیست