مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 13:252023-05-30اقتصادي

انتشار گزارش اقدامات ایران برای مقابله با بلایای طبیعی در سازمان ملل


مشاور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انتشار گزارش ملی کاهش خطر بلایای طبیعی ایران در سایت سازمان ملل خبر داد.

- مشاور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انتشار گزارش ملی کاهش خطر بلایای طبیعی ایران در سایت سازمان ملل خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن نادی با بیان این خبر گفت: گزارش ملی کاهش خطر بلایای طبیعی ایران در قالب داوطلبانه ارائه شده و مربوط به جزییات اجرای طرح های توصیه شده در چهارچوب سند جهانی سندای است.

در این گزارش اقدامات کشورمان برای کاهش خطر بلایا در سال های 2015 تا 2023 تشریح شده و به طور رسمی در سایت سازمان ملل متحد در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی افزود: در این گزارش 105 صفحه ای جزییات برنامه های اجرا شده در سطح ملی با هدف کاهش خطر بلایا طی این بازه زمانی ارائه شده است و اقدامات سازمان مدیریت بحران کشور، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، پژوهشکده زلزله، پژوهشکده بلایای طبیعی و سازمان هواشناسی در آن درج شده است.

نادی افزود: هدف کلی این گزارش بررسی میان مدت اجرای طرح های توصیه شده در چهارچوب سند سندای برای کاهش خطر بلایا از سال 2015 تا به امروز است، ضمن آنکه ارزیابی پیشرفت های انجام شده و چالش های حوزه پیشگیری و کاهش خطر بلایا، شناسایی مسائل جدید و نوظهور و تجزیه و تحلیل انتقادی به منظور کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار گزارش اقدامات ایران برای مقابله با بلایای طبیعی در سازمان ملل

انتشار گزارش اقدامات ایران برای مقابله با بلایای طبیعی در سازمان ملل