مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-10اقتصادي

خیز کمیته امداد سمنان برای ایجاد 5000 اشتغال/ سهمیه 400 تایی برای فرشبافان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اختصاص 400 سهمیه اشتغال کمیته امداد استان سمنان به فرشبافی و صنایع دستی در سال جاری خبر داد و گفت: این دستگاه حمایتی امسال برای ایجاد بیش از 5000 اشتغال در بخش های مختلف هدفگذاری کرده است.

- ایسنا/سمنان مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اختصاص 400 سهمیه اشتغال کمیته امداد استان سمنان به فرشبافی و صنایع دستی در سال جاری خبر داد و گفت: این دستگاه حمایتی امسال برای ایجاد بیش از 5000 اشتغال در بخش های مختلف هدفگذاری کرده است.

محمدحسین ذوالفقاری، 20 خردادماه با اشاره به روز جهانی صنایع دستی و روز ملی فرش از کمک به هنرمندان این رشته ها در استان سمنان خبر داد و اظهار کرد: صنایع دستی و احیای دست بافته ها روستایی و عشایری از جمله مشاغل مهم مجریان طرح های اشتغال در کمیته امداد است.

وی از افزایش مشاغل ایجاد شده در بخش صنایع دستی این نهاد حمایتی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته 334 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته ا مداد استان سمنان در رسته های مختلف صنایع دستی ایجاد شد.

وی گلیم ، فرش و جاجیم بافی، تولید کیف های سنتی، سفالگری، نمدبافی ،حوله بافی، میناکاری، منبت کاری، گره چوبی، ادوات چوبی و تزیینی، و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز کمیته امداد سمنان برای ایجاد 5000 اشتغال/ سهمیه 400 تایی برای فرشبافان

خیز کمیته امداد سمنان برای ایجاد 5000 اشتغال/ سهمیه 400 تایی برای فرشبافان