مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 19:302023-06-09سياسي

مدیران باید با آرمان های شهیدان تجدید بیعت کنند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مدیران باید با آرمان های شهیدان تجدید بیعت کنند، چراکه به شدت نیازمند حرکت در این مسیر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله دارایی عصر جمعه در آستانه سالگشت شهادت پاسدار شهید علی محمد فلاح نژاد، با حضور در منزل این شهید با پدر برادر و سایر اعضای خانواده این شهید پاسدار دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی گفت: روزهای پایانی خرداد ماه سالگرد شهادت شهید جانباخته ولایت که در لحظات پایانی عمر خود با خون پاکشان که ناشی از اصابت گلوله به قلبشان بر سینه شریفشان جاری شد.

وی بیان کرد: بر روی روزنامه ای بر حسین بن علی علیه السلام، سلام و درود فرستادند و جان به جان آفرین تقدیم کردند، به حضور پدر بزرگوار این شهید عزیز رسیدیم و ضمن دست بوسی این پدر عزیز شهید والام مقام، بار دیگر با آرمان های آن شهید عاشق سید شهدا (ع) تجدید بیعت می کنیم.

در این دیدار پدر شهید علی محمد فلاح نژاد نیز ضمن تاکید و توجه مسئولین به خدمتگزاری به مردم شریف استان و کشور گفت: خدمتگزاری به مردم یعنی در مسیر شهدا و انقلاب و امام بودن، رسیدگی به امورات مردم یعنی در مسیر شهدا حرکت کردن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران باید با آرمان های شهیدان تجدید بیعت کنند

مدیران باید با آرمان های شهیدان تجدید بیعت کنند