مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-21فرهنگي

اعطای تسهیلات تا سقف 220 میلیون به زوج های جوان


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان یزد با اعلام برنامه های هفته ازدواج در استان گفت: تسهیلات ازدواج برای زوج های زیر 23 سال 220 میلیون تومان تعیین و پرداخت می شود.

- ایسنا/یزد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان یزد با اعلام برنامه های هفته ازدواج در استان گفت: تسهیلات ازدواج برای زوج های زیر 23 سال 220 میلیون تومان تعیین و پرداخت می شود.

زهیرحاجی حسینی با اشاره به این که هفته ازدواج از 30 خرداد ماه آغاز و تا چهارم تیرماه با شعار ازدواج آسان و آسمانی خواهد بود، گفت: جشن وصال ویژه زوج هایی که سال گذشته ازدواج کرده اند، در سراسر استان برگزار می شود.

وی از راه اندازی دو مرکز مشاوره ازدواج و جشنواره فیلم ملی با موضوع ازدواج به عنوان دیگر برنامه های این هفته یادآور شد و افزود: برپایی نمایشگاه ازدواج آسان و آسمانی یکی از اقداماتی بود که در این راستا چند روز پیش در محل نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار شد.

سرپرست ورزش و جوانان استان در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین مقرر شد مراکز تفریحی و فرهنگی که فضای مناسبی برای مراسم ازدواج دارند، شناسایی و برای جشن ازدواج در اختیار زوج های جوان قرار گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل و ورزش و جوانان یزد، حاجی حسینی در پایان خاطر نشان کرد: تسهیلات برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات تا سقف 220 میلیون به زوج های جوان

اعطای تسهیلات تا سقف 220 میلیون به زوج های جوان