مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-19اقتصادي

توسعه اکوسیستم دانش بنیان راهی برای حضور دررقابت بین المللی


مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: یکی از راه های سرعت بخشیدن به فعالیت های صنایع، توسعه اکوسیستم دانش بنیان برای حضور جدی در رقابت های بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت، مجتبی حمیدیان، روز گذشته در آیین افتتاح صندوق پژوهش و فناوری سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی (CVC) سنگ آهن که با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، استاندار یزد، فرماندار بافق، مدیران شرکت های دانش بنیان و جمعی از مدیران و مسؤولان استان یزد و شهرستان بافق در مرکز اطلاعات و ارتباطات یزد برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: برنامه مدونی برای سرعت بخشیدن به توسعه فعالیت ها داریم که امیدواریم به زودی نتایج این برنامه مشخص و ملموس شود.

وی با بیان اینکه فعالیت های یکساله شرکت در حوزه دانش بنیان به نقطه قابل قبولی رسیده است گفت: امروز شرکت های بزرگ صنعتی تبدیل به مگا صنعت شده اند و همزمان در حوزه های مختلف فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: اگر نیازهای مگاصنعت به درستی شناسایی شود و مورد توجه قرار گیرد به طور حتم می توان به آینده موفق اقتصادی کشور امیدوار بود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با اشاره به افتتاح مرکز نوآوری بافقی نو و خانه نخبگان بافق گفت: این فعالیت ها برای تأمین و ساماندهی نیروهای نخبه و کارآف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اکوسیستم دانش بنیان راهی برای حضور دررقابت بین المللی

توسعه اکوسیستم دانش بنیان راهی برای حضور دررقابت بین المللی