مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:152023-06-08اجتماعي

پل روگذر پارکینگ اربعین به زیر بار تردد می رود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: پل روگذر تقاطع پارکینگ بزرگ اربعین تا قبل از حضور زائران در استان به بهره برداری خواهد رسید.

- سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت های اربعین مهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: عملیات ساخت پل روگذر تقاطع پارکینگ اربعین با هدف رفع گره ترافیکی به شهر مهران و پارکینگ اربعین از سال گذشته آغاز شده که انتظار می رود تا اربعین به بهره برداری برسد.

وی افزود: یکی از نقاطی که سال های اخیر در ایام اربعین موجب ایجاد گره ترافیکی می شد، محدوده سه راهی جندالله و پل صلواتی منطقه کنجانچم بود که احداث طرح واریانت و تعریض این مسیر و همچنین احداث پل بزرگ صلواتی به منظور کاهش بار ترافیکی در دستور کار قرار گرفت و طبق زمانبندی این پل و عملیات تعریض دو طرف پل در ایام اربعین مورد بهره برداری قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام ادامه داد: با توجه به حجم زیاد زائران باید تعداد 818 چشمه سرویس بهداشتی در نقاط مختلف محل تردد زوار احداث می شود.

هژبری یادآور شد: یکی از نیازهای اساسی زائران احداث نمازخانه در پایانه برکت و پارکینگ بزرگ اربعین برای انجام فرایض نماز و استراحت آنها است که در این راستا به پیمانکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل روگذر پارکینگ اربعین به زیر بار تردد می رود

پل روگذر پارکینگ اربعین به زیر بار تردد می رود