مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 07:152023-06-12سياسي

پیش بینی ورود 4000 زائر پیاده به مشهد در روز زیارتی امام رضا(ع)


سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) با بیان اینکه تا روز 25 ذی القعده ورود زائران پیاده به مشهد ادامه خواهد داشت، گفت: پیش بینی می شود ورود زائران پیاده به مشهد برای روز زیارتی امام هشتم به 4000 نفر برسد.

- ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) با بیان اینکه تا روز 25 ذی القعده ورود زائران پیاده به مشهد ادامه خواهد داشت، گفت: پیش بینی می شود ورود زائران پیاده به مشهد برای روز زیارتی امام هشتم به 4000 نفر برسد.

حسین رضایی در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از ولادت امام رضا(ع) روزانه حدود 150 تا 170 زائر پیاده به مشهد مقدس مشرف شده اند که آمار زائران پیاده به مشهد برای روز زیارتی امام رضا(ع) را به 3650 زائر رسانده است.

وی با اشاره به تشرف حدود 200 زائر پیاده عراقی برای این روز به مشهد خاطرنشان کرد: همچنین تا روز 25 ذی القعده ورود زائران پیاده به مشهد ادامه خواهد داشت که پیش بینی می شود ورود زائران پیاده به مشهد برای روز زیارتی امام هشتم به 4000 نفر نیز برسد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام رضا(ع) با بیان اینکه اغلب زائران پیاده محل اسکان خود در مشهد را پیش از عزیمت به این شهر مشخص کرده اند، بیان کرد: اگر زائران محلی برای اقامت نداشته باشند، پیش بینی های لازم برای اسکان این عزیزان صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ورود 4000 زائر پیاده به مشهد در روز زیارتی امام رضا(ع)

پیش بینی ورود 4000 زائر پیاده به مشهد در روز زیارتی امام رضا(ع)