مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-19اقتصادي

جذب هزار میلیارد تومان اعتباربانکی ساخت و خرید خوابگاه علوم پزشکی


معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: دانشگاهها هزار میلیارد تومان اعتبار بانکی از محل بند الف تبصره 9 قانون بودجه جذب کردند که با آن بیش از 9 هزار ظرفیت جدید خوابگاهی اضافه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رییسی امروز 29 خرداد در نشست خبری گزارش عملکرد صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درباره خوابگاه های علوم پزشکی و آمارهای مرتبط با آن گفت: 85 هزار دانشجوی علوم پزشکی در 497 خوابگاه اسکان دارند که 74 هزار نفر در خوابگاه های ملکی و مابقی در خوابگاه های مشارکتی، خیرین، وقفی و اجاره ای ساکن هستند.

از این 497 خوابگاه تعداد 27 خوابگاه مختص متاهلین است.

وی افزود: 84 هزار دانشجوی مجرد در 470 خوابگاه و 888 زوج در 27 ساختمان خوابگاه متاهلی ساکن هستند.

27 باب (ساختمان) خوابگاه متاهلی در 22 دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد و 42 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی حتی یک خوابگاه متاهلی ندارند.

معاون تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به سرنوشت بند الف تبصره 9 قانون بودجه مبنی بر مشارکت صندوق رفاه دانشجویان با دانشگاهها در زمینه ساخت و خرید خوابگاه گفت: بر اساس این قانون، ما در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت توانستیم 2 هزار و 500 میلیارد تومان موافقت اصولی اخذ کنیم و از این میزان یک هزار میلیارد تومان توسط دانشگاه ها جذب شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب هزار میلیارد تومان اعتباربانکی ساخت و خرید خوابگاه علوم پزشکی

جذب هزار میلیارد تومان اعتباربانکی ساخت و خرید خوابگاه علوم پزشکی