مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:152023-05-29اجتماعي

دلباختگان امام رضا(ع) در شوقان با پای پیاده به میعادگاه آمدند


مردم روستاهای شهر شوقان از توابع جاجرم با پای پیاده به پیشواز کاروان رضوی آمدند و در محوطه حرم امامزاده اسماعیل (ع) روستای چپه، زائر امام مهربانی ها شدند.

- بجنورد- مردم روستاهای شهر شوقان از توابع جاجرم با پای پیاده به پیشواز کاروان رضوی آمدند و در محوطه حرم امامزاده اسماعیل (ع) روستای چپه، زائر امام مهربانی ها شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاروان زیر سایه خورشید، صبح دوشنبه، وارد جلگه زیبای شوقان از توابع شهرستان جاجرم شد و در منطقه روستایی چپه و در جوار حرم امام زاده اسماعیل علیه السلام، از نوادگان امام رضا (ع)، مورد استقبال مردم قرار گرفت.

مردم با پای پیاده از شهر شوقان و با اراده دل از روستاهای گرمک، محمدآباد، طبر، براز، جغدی، بام و پیش دره به قصد زیارت و صفای دل به دستبوسی سلطان طوس آمده بودند.

مراسم با پرچم گردانی و نوای مداحی و تمسک به امام مهربانی با طنین دسته جمعی صلوات خاصه امام رضا آغاز شد.

دختران دانش آموز روستای طبر که با هماهنگی و همت کانون پیامبر اعظم این روستا آماده اجرای سرود شده بودند، دو سرود حجاب و اینجا ایرانه، دخترا ستاره می سازند را برای عموم خواندند.

پایان بندی این مراسم که به همت کانون رأفت شوقان برنامه ریزی و برگزار شد، اهدا تبرکی حرم مطهر رضوی به عموم مردم حاضر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلباختگان امام رضا(ع) در شوقان با پای پیاده به میعادگاه آمدند

دلباختگان امام رضا(ع) در شوقان با پای پیاده به میعادگاه آمدند