مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-03سياسي

نام امام خمینی (ره) با حق و حقیقت عجین شده است


مدیر حوزه علمیه شهر ری با تاکید بر اینکه نام امام راحل با حق و حقیقت عجین شده است، گفت: قیام مردمی امام خمینی(ره) سبب شد تا آزادیخواهان جهان در برابر ظلم ایستادگی کنند.

- رشت- مدیر حوزه علمیه شهر ری با تاکید بر اینکه نام امام راحل با حق و حقیقت عجین شده است، گفت: قیام مردمی امام خمینی(ره) سبب شد تا آزادیخواهان جهان در برابر ظلم ایستادگی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب در حسینیه سپاه قدس گیلان اظهار کرد: امام خمینی (ره) مرجعی بی نظیر بود که مقابل طاغوتیان ایستاد و دنیا را به حرکت درآورد.

آیت الله حسینی مازندرانی با بیان اینکه نام امام راحل با حق و حقیقت عجین شده است، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با عشق و علاقه ای که به امام راحل داشتند، حقیقت بی بدیل و جایگاه واقعی حق برابر باطل را بار دیگر به جهانیان ثابت کردند.

وی با تاکید بر اینکه نام خمینی کبیر با انقلاب اسلامی در همه تاریخ ماندگار شده است، تصریح کرد: به برکت قیام مردمی امام خمینی (ره) و تثبیت جمهوری اسلامی، آزادی خواهان و آزادگان بسیاری در سراسر جهان در مقابل ظلم و ظالم ایستادگی کرده و به مبارزه برخاستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام امام خمینی (ره) با حق و حقیقت عجین شده است

نام امام خمینی (ره) با حق و حقیقت عجین شده است