مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-19سياسي

مدیریت ضعیف میراث فرهنگی استان فارس دلیل اصلی آسیب های موجود در حوزه گردشگری


ظرفیت بالای استان فارس در حوزه های مختلف میراث فرهنگی و تاریخی، ویژگی های گردشگری، ظرفیت مذهبی، تعدد اثار باستانی و.

همه و همه اهمیت رسیدگی و توسعه گردشگری را در این استان آشکار می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، استان فارس مهد تمدن ایران است، ظرفیت های فراوان نهفته در آن می تواند فارس را به یکی از ثروتمندترین استان ها تبدیل کند چراکه احیای حوزه گردشگری ثروتی عظیم را به این استان روانه خواهد کرد، فرصتی که شاید تا هنوز هم مغفول مانده است.

  شیراز دیار شاعران پرآوازه ای چون سعدی و حافظ، سرزمین بزرگانی چون ملاصدرا و زیارتگاه بزرگانی چون حضرت شاهچراغ(ع)، علی بن حمزه و سید علاء الدین حسین، اینجا زادگاه بزرگ مردانی چون شهید دوران ها است، هزاران هزار ویژگی در این شهر و استان نهفته است که اکنون باید این شهر و استان را سرآمد کرده باشد.

  از یک طرف بناهای تاریخی که مهم ترینش تخت جمشید است تا موزه ها و خانه های تاریخی و تفرجگاه های طبیعی و غذاهای سنتی و چندین و چند ویژگی دیگر که متاسفانه آنگونه که باید به آنها توجه نشده است.

  آثار باستانی، هنرهای ثبت شده، هنرمندان فعال، آبشارهای طبیعی و هزاران ویژگی دیگر در دل شهرستان های استان پهناور فارس نهفته است اما متاسفانه ما هنوز هم نتوانسته ایم خاتم شیراز را به نام خودمان ثبت کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت ضعیف میراث فرهنگی استان فارس دلیل اصلی آسیب های موجود در حوزه گردشگری

مدیریت ضعیف میراث فرهنگی استان فارس دلیل اصلی آسیب های موجود در حوزه گردشگری