مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 11:002023-05-28اجتماعي

ورود سامانه بارشی جدید به استان طی هفته جاری


کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار رقیق است که میزان آلودگی هوا به تدریج کاهش پیدا می کند.

- ایسنا/زنجان کارشناس مسئول پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار رقیق است که میزان آلودگی هوا به تدریج کاهش پیدا می کند.

حسین سلطانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه دمای شهر زنجان امروز به 28 درجه می رسد که نسبت به روز گذشته 2 درجه افزایش داشته است، اظهار کرد: هوای استان امروز صاف و تا قسمتی ابری همراه با غبار رقیق است که میزان آلودگی هوا به تدریج کاهش پیدا می کند.

وی افزود: با ورود یک سامانه جدید بارشی از روز سه شنبه هفته جاری بارش ها به صورت ضعیف در استان آغاز می شود که طی روز چهارشنبه شدت بیشتری پیدا می کند و شاهد بروز رگبار و رعد و برق در مناطق مختلف استان خواهیم بود.

این کارشناس ادامه داد: برای روزهای پنجشنبه و جمعه نیز رگبارهای پراکنده در سطح استان رخ خواهد داد ولی دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت.

سلطانی با اشاره به وضعیت دما در 24 ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته سجاس با دمای هشت درجه و گیلوان با 39 درجه خنک ترین و گرم ترین ایستگاه های هواشناسی استان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی جدید به استان طی هفته جاری

ورود سامانه بارشی جدید به استان طی هفته جاری